استفاده از 24 ساعت ضمانت بازگشت شرکت کشاورزی خسروانی چه شرایطی دارد؟

به سبب رضایت شما مشتریان گرامی، می توانید تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا و با شرایط ذیل، اقدام به مرجوعی کالای خریداری شده بفرمایید:

کالاهای شکستنی ,کود ها فاقد گارانتی بازگشت میباشد .

کلیه کالا در زمان ارسال بررسی کامل میشود در صورت نداشتن مشکل ارسال میشود . 

در صورت ایراد و شکستگی از طریق پست و یا تیپاکس پیگیری نمایید.

با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

  • خریدار باید هنگام تحویل گرفتن کالا و قبل از باز کردن مرسوله، در حضور مأمور پست، نسبت به بررسی ظاهری بسته‌بندی اقدام نماید و درصورتی که با آسیب‌دیدگی در بسته‌بندی مواجه شد. (از قبیل پارگی، له‌شدگی و …)، مشکل را توسط مأمور پست صورت جلسه و هر دو نفر آن را امضا نمایند، سپس به مرکز پست شهرستان خود مراجعه نمایند.
  •  با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

شرکت کشاورزی خسروانی هیچگونه مسئولیتی در قبال این گونه صدمات ندارد .

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به  شرکت کشاورزی خسروانی اطلاع داده شود.

کالاهایی که بدون هماهنگی مرجوع شوند و یا بی دلیل نسبت به دریافت آن امتناع شود، تا یک هفته نزد ما به امانت خواهند ماند و شما میتوانید طی این مدت با پرداخت هزینه پستی نسبت به برگشت کالای خود اقدام نمایید. بدیهی است شرکت کشاورزی خسروانی نسبت به کالاهایی که بدون هماهنگی مرجوع شوند مسئولیتی نخواهد داشت.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 24 ساعت مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود با هلوگرام اصلی شرکت به  شرکت کشاورزی خسروانی بازگردانده شود.

 کلیه کالاها بازبینی کامل میشود و بعد از تایید از نظر ظاهری براای بخش ارسال فرستاده میشود .

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شرکت کشاورزی خسروانی از طریق تلفن، اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شرکت کشاورزی خسروانی بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

توجه :

کالاهایی که در تهران و با پیک تحویل داده میشوند می بایست به هنگام تحویل مورد بررسی قرار گرفته و درصورت هرگونه مشکل از نظر سلامت فیزیکی به پیک اطلاع داده شود در غیر اینصورت به منزله تایید صحت سلامت فیزیکی کالا توسط مشتری بوده و پس از آن قابل مرجوعی یا تعویض نخواهد بود.

 توجه :

با توجه به اینکه کالاهای ارسالی بصورت کامل بررسی میشود و هیچگونه کالای که ایراد فنی یا ظاهری داشته باشد برای مشتری ارسال نمیشود در صورتی که کالا به دست مشتری برسد ایراد ظاهری داشته باشد. این ایراد فقط متوجه شرکت حمل کننده پستی میباشد . و شرکت کشاورزی خسروانی هیچگونه مسولیتی در این رابطه نمی پذیرد .

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت 7 روز بصورت امانت نزد شرکت کشاورزی خسروانی در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت شرکت کشاورزی خسروانی در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

انصراف از خرید در چه شرایطی قابل قبول است؟

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت کشاورزی خسروانی است.

اتمام موجودی یا تغییرات قیمت کالا، در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و شرکت در قبال تهیه همان کالا یا تغییرات قیمت، هیچ گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا، درج شده در فاکتور، به مشتری را می پذیرد.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر قرار به استرداد وجه باشد در سریعترین زمان ممکن، مبلغ به حساب خریدار واریز خواهد شد.

دقت داشته باشید که پس از تاییدیه مرجوعی از سمت کارشناسان سایت، می بایست کالا ظرف 48 ساعت به پست تحویل و کد رهگیری مرسوله برای ما ایمیل شود. تنها مرجع مورد تایید برای ارسال کالاهای شما پست سفارشی می باشد لذا از تحویل کالا به تیپاکس و سایر شرکت های خدماتی خودداری بفرمایید. بدیهی است که پس از این مدت و در صورت عد دریافت کد رهگیری طی 48 ساعت از سمت خریدار مرجوعی کالا مورد تایید نخواهد بود.

از اینکه همراه ما هستید از شما بسیار سپاسگزاریم